Оберіть мову:   укр   рос
 
  Каталог
Професійні
Домашні
Портативні
Вкладні
Гарнітури
Аксесуари


   

  Винахідник навушників Косс аналізує минуле і дивиться у майбутнє  
     
 

Дон Кларк

Серед безлічі новачків, представлених на виставці споживчої електроніки Consumer Electronics Show, досить приємно зустріти компанії старших генерацій, що як і раніше активно розробляють нові технології. Серед таких компаній можна назвати Koss.

Ім'я засновника Джона Koccа пов'язане з винаходом стереофонічних навушників в 1958 році. Його сина Майкла, який сьогодні є генеральним директором підприємства, заснованого в Мілуокі, часто запрошували на виставку електроніки CES в перші роки реалізації продуктів сімейної компанії. У цьому році він відзначає свій 40-річний ювілей участі в цій виставці.

Майкл Косс, якому зараз 58 років, може поділитися безліччю історій про ті перші виставки і про те, як його батько розробляв і реалізовував на ринку перші продукти компанії. Наприклад, він розповів, що перші 150 зразків продукції в процесі виробництва проходили процедуру випічки в духовці його матері.

Старший Косс, якому в лютому виповниться 83 роки, стикався з серйозними проблемами в популяризації ідеї персонального прослуховування музики, згадував його син. Одна з них була пов'язана з відсутністю відповідних роз'ємів в більшості стереосистем того часу, що не дозволяло підключити до них комплект навушників.

Тому він постійно дошкуляв відомих у ті роки виробників стереофонічного обладнання — наприклад, Avery Fisher, Sidney Harmon і Hermon Scott — з проханням підтримати використання навушників, що означало дороге переобладнання виробництва, продовжував Косс.

«Вони були дуже жорсткими конкурентами, — говорить Косс. — Ходили чутки, що кожен з них практикував промислове шпигунство на фабриках своїх суперників».

Спочатку виробники обладнання, як правило, відмовляли засновнику компанії Koss, однак після розмови Джон Kocc давав легкий натяк, що один з їх головних конкурентів вже задумався над додаванням гнізда для навушників. В остаточному підсумку, такий підхід спрацьовував, і навушники — як і роз'єми — ставали важливим компонентом стереофонічного обладнання.

Сьогодні ця компанія має безліч лінійок продуктів, які досі цінуються професіоналами в області звукозапису та музичними виконавцями. За роки жорсткої конкуренції вона придбала багатий досвід, освоїла випуск продукції для мобільних пристроїв і різко скоротила кількість торгових точок, що продають навушники з високою точністю відтворення, коментує Косс.

Але сьогодні Koss залишається відкритою публічною компанією з особливою сімейною «родзинкою». Старший Косс займає пост президента, брат Майкла і його син також працюють тут. Вони все особисто перевіряють навушники Koss перед тим, як представити їх на ринку.

«Ми нічого не конструюємо за допомогою машин, — говорить Косс. — Все проектується і прослуховується людьми».

Тим часом, технологія рухається вперед. Головним проривом на виставці CES в цьому році став випуск цією компанією навушників з підтримкою Wi-Fi. Нова лінійка продуктів під назвою Striva здатна працювати в трьох режимах.

По-перше, в будь-якому місці з Wi-Fi-доступом користувач може слухати потокову музику з інтернет-радіостанцій або інших сервісів в режимі онлайн прямо в своїх навушниках, пояснюють у компанії. Це означає, що, наприклад, користувач почне слухати онлайновий канал дома, потім сяде в автомобіль, поїде в кафе Starbucks, де є доступ Wi-Fi, і продовжить там слухати музику, - говорить Косс.

«Це веб-сервер, який розташований прямо у ваших вухах», — пояснює він.

Для іншого варіанту використання потрібний бездротовий аксесуар під назвою «точка доступу до контенту» (CAP, content access point), який вставляється в роз'єм стереонавушників на будь-якому смартфоні, планшеті або MP3-плеєрі. Таким чином, музика транслюватиметься в навушниках без проводів, використовуючи Wi-Fi.

І третій варіант використання навушників — це традиційне прослуховування музики.

Професійна версія, яка нагадує звичайні навушники з конструкцією носіння за вухом, термін служби батареї становить до 15 годин.

Модель для мобільних телефонів, що складається з двох вкладишів, які вставляються у вухо користувача, має додаткову перевагу — відсутність дротів, які можуть перетворити більшість портативних стереонавушників в неприємний спутаний клубок. На ринку продаються бездротові стереонавушники Bluetooth, але вони мають дріт, що йде від одного вуха до іншого, пояснює Косс. Такого компонента немає в продуктах його компанії Striva Tap.

У них поки що є істотний недолік: термін роботи становить не більше двох годин. Але Koss впевнений, що ціни і продуктивність будуть поліпшуватися завдяки запатентованої технології Striva.

«Це дорогувато для початку, але в процесі того, як ця технологія буде ставати стандартом де-факто, ціна буде знижуватися», — зазначив Косс.



 

 
 
/td> Офіційний ексклюзивний постачальник - компанія МІКРОТЕХ