Оберіть мову:   укр   рос
 
  Каталог
Професійні
Домашні
Портативні
Вкладні
Гарнітури
Аксесуари


   

  Серія Koss Fit — навушники, що розроблені жінками для жінок  
     
 

Компанія Koss Corporation, виробник високоякісних навушників і винахідник перших у світі стереотелефонов SP/3 в 1958 році, запустила серію Koss Fit, нову продуктову лінійку, розроблену жінками для жінок.

Серія Koss Fit створена з метою задовольнити запити зростаючого числа користувачів навушників серед жінок. Щоб розробити навушники, які дозволять щоденне активне використання і можливе навантаження при прослуховуванні музики на ходу, жінки-дизайнери Koss звернулися до Дари Торрес (Dara Torres), 12-разової олімпійської чемпіонки, за допомогою при створенні цієї продуктової лінійки.

Торрес, що названа «кращим спортсменом декади серед жінок», а також матір, письменник, модель і ентузіаст з фітнесу, була зацікавлена в створенні лінійки навушників, які б відповідали її активному способу життя. «Навушники, представлені на ринку, не задовольняють потребам сучасної жінки, — заявила Торрес. — Коли я дізналася, що Koss потребує моєї допомоги при створенні серії Fit, то вирішила одразу ж скористатися цим шансом».

Серія Koss Fit складається з двох моделей, створених для того, щоб дозволити кожній жінці насолоджуватися музикою, яку вони люблять, в будь-якому місці.

Koss FitClips відрізняється оригінальним і унікальним дизайном, який гарантує досконалу зручність в експлуатації. Завдяки використанню нової "in-ear" канальної конструкції, елементи комфортно розміщуються у вусі і створюють ідеальну ізоляцію для виняткової якості прослуховування музики. Споживачам пропонується на вибір три розміри вушних вкладишів, які підійдуть для будь-якого жіночого вуха. М'які гнучкі кліпси комфортно розташовуються навколо вуха, і це гарантує, що музика ніколи не закінчиться. FitClips, що пропонуються у п'яти яскравих кольорових версіях, також відрізняються потозахистним покриттям для активного використання і чудовою надійності.

Koss FitBuds забезпечує звук рівня Koss в самих мініатюрних навушниках, які коли-небудь були створені Koss. Діаметр навушників — всього шість міліметрів, що на 33% менше, ніж середній розмір вкладишів Koss. Елементи також оточені подвійним гумовим покриттям, призначеним для ідеального комфортного розміщення в жіночому вусі. Подібно FitClips, серія FitBuds відрізняється аналогічним потозахистним покриттям, поставляється в п'яти яскравих кольорах і містить додаткові подушечки.

«Ми з великим піднесенням випускаємо продуктову лінійку Fit, адже це перша серія навушників, коли-небудь створена жінками для жінок», — зазначив Майкл Дж. Косс (Michael J. Koss), президент і генеральний директор. — Наше бачення дизайну разом з унікальною точкою зору Дари створило досконалу пару. Ці навушники чудові в експлуатації, відрізняються хорошим звуком і чудово виглядають».

Косс і Торрес спільно проведуть різні рекламні кампанії в найближчі місяці, протягом яких фанати отримають можливість виграти пару головних телефонів серії Fit. У програмі Koss під назвою «Fit For Life» будуть задіяні співтовариства в Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram і YouTube. Програма «Fit for Life» надасть жінкам співтовариство, в якому вони зможуть обмінюватися думками про те, яке місце стала займати музика у їх житті після того, як вони почали користуватися навушниками Fit. Рекламна кампанія стартує 8 травня і буде супроводжуватися щоденною роздачею призів з автографом Дари Торрес і можливістю спитати у Торрес пораду про те, як підтримувати стиль життя Fit.



 

 
 
/td> Офіційний ексклюзивний постачальник - компанія МІКРОТЕХ