Оберіть мову:   укр   рос
 
  Каталог
Професійні
Домашні
Портативні
Вкладні
Гарнітури
Аксесуари


   

  Koss робить ставку на якість, коли винаходить навушники  
     
 

Майкл Косс, головний виконавчий директор корпорації Koss дав інтерв'ю радіостанції Lake Effect.

Сьогодні вони здаються всюдисущими. У спортивних залах, в автобусах і продуктових магазинах, навушники — частина нашого аудіоландшафта.

Проте так було не завжди. Кілька десятиліть тому, якщо ви хотіли послухати музику, вам потрібно було піти на концерт або включити у себе вдома монофонический програвач.

Але в 1958 році підприємець з Мілуокі Джон Косс винайшов перші в світі стереонавушники, які дозволяли насолоджуватися музикою в режимі індивідуального прослуховування. Тому зараз ви можете слухати новий альбом Daft Punk або Мадонни майже в будь-якому місці.

Така можливість стала хорошою новиною для компанії Джона Косса, яка згодом перетворилася на Koss Corporation, з штаб-квартирою в Мілуокі. Його син Майкл прийняв на себе обов'язки головного виконавчого директора більше 20 років тому. Він стверджує, що найбільша зміна, яку він спостерігав в індустрії стереонавушників, полягала в кількості апаратів.

«Це не така вже велика рідкість, адже ми свого часу проводили дослідження і запропонували споживачам принести їх навушники. Ми просто хотіли розповісти їм про них все, що знаємо. І от люди приносять шість пар навушників, — розповідає він. — Вони приносять навушники, які носять вдома ввечері, навушники, в яких вони займаються спортом, ще одні, який використовують в офісі, і ще одні, з яким вони їздять на роботу в місто».

Молодший Косс також зазначає, що розміри і зовнішній вигляд навушників з роками значно змінилися. Однак він упевнений, що якість відтворення звуку в навушниках Koss залишилась на тому ж рівні, на якому вона була 65 років тому.

«Ми схильні використовувати ту ж стару конструкцію електромеханічного пристрою, яка була вперше створена, щоб переміщати багато повітря, — продовжує Косс. — Чим більше повітря ви можете перемістити, тим краще».

Унаслідок зростаючої популярності мініатюрних навушників, таких як навушники-вкладиші, стало важче переміщати великий об'єм повітря і отримувати все той же «звук з глибокими басами», який формувався більш великими моделями з конструкцією поверх вуха (circumaural). Ось чому деякі навушники-вкладиші звучать так, ніби ви слухаєте звук через порожню банку з-під томатного супу-пюре.

Косс повідомляє, що навіть у разі хороших навушників-вкладишів користувачі намагаються слухати музику на великій гучності.

«Проблема з шумом, — каже Косс, — виникає тоді, коли вам доводиться постійно слухати музику на максимальній гучності, внаслідок чого існує ймовірність пошкодити слух».

Тому, продовжує він, прогулянка на велосипеді або прослуховування музики на великій гучності крізь шум вітру, можливо, не сама блискуча думка. Перманентний гучний звук здатний викликати серйозне пошкодження вашого слуху.

Косс повідомляє також, що ще один недолік навушників-вкладишів полягає в їх комфортності, тому компанія створила абсолютно нову лінійку навушників для занять спортом, призначену для жінок.

«Ми з'ясували постійну проблему, з якою зустрічалися жінки. Справа в тому, що навушники-вкладиші, які у них були, не підходили їм, оскільки часто випадали, а у вухах відчувався дискомфорт ... Протягом багатьох років ніхто не зробив що-небудь на цьому ринку [для] жінок», — говорить Косс .

Навушники-вкладиші Koss для занять спортом спеціально класифіковані за розміром, так що під час бігу вони будуть надійно зафіксовані у вухах.

Мітч Тейх, Натан Роустер



 

 
 
/td> Офіційний ексклюзивний постачальник - компанія МІКРОТЕХ