Оберіть мову:   укр   рос
 
  Каталог
Професійні
Домашні
Портативні
Вкладні
Гарнітури
Аксесуари


   

  Інтерв`ю з Майклом Коссом, президентом компанії Koss  
     
 

На ринку навушників жорстко змагається між собою величезна кількість нових компаній, які намагаються завоювати прихильність споживачів (і роздрібних торгових мереж). Це, без сумнівів, складні умови роботи для всіх торгових марок, як давно присутніх на ринку, так і новачків. Але для багатьох авторитетних брендів, які вже провели деякий час на ринку, жорстка конкуренція являє собою всього лише ще один виклик, який можна подолати за рахунок відданості своїм споживачам.

Компанія Koss, заснована в 1958 році Джоном Косс (John Koss) і його сином, президентом і генеральним директором Майклом Дж . Косс (Michael J. Koss), який керує в даний час підприємством, є одним з прикладів виробництва, який витримав свою частку випробувань і не планує залишати цей ринок.

Авторитетне американське видання TWICE розпитало Майкла Дж. Косса і його сина, маркетинг-директора Майкла Дж. Косса молодшого, про досягнення компанії, глибоку прихильность споживача даної марки товару, недавній ажіотаж навколо презентації нового продукту і плани на майбутнє.

TWICE: Як вам вдалося перетворити сімейний бізнес в потужну глобальну компанію? Яку роль відіграють у вашій поточної операційної діяльності тривала історія і багата технологічна спадщина компанії?

Майкл Дж. Косс : Наша компанія є публічною. Якщо ви подивитеся на те, що ми робили протягом багатьох років, коли мій батько починав цей бізнес, то побачите ми автори не тільки великих інновацій в розробці продуктів, але і в методах роботи з ринком. Koss стала однією з перших торгових марок США, яка зайняла міцне становище в Європі.

Першу угоду в Європі Koss реалізувала в 1967 або 1968; за наступні роки вона значно розширила діапазон своєї діяльності. Компанія навіть провела одну угоду в Токіо, що істотно допомогло зміцнити позиції торгової марки в Європі і на Близькому Сході та Африці, а також на території Азії.

Але головне, що ми зробили за ці роки mdash; так це повністю присвятили себе стереофонічним навушникам і прослуховуванню звуку через навушники, що дозволяє наближати людей до музики, яку вони люблять.

Були періоди, коли ми намагалися диверсифікувати напрямки нашої діяльності, розвиваючись в інших областях аудіоіндустріі. Так, ми придбали виробника електропрогравачів в 1960-х, виробника підсилювачів в 1970-х, автомобільних підсилювачів в кінці 1970-х і персональної електроніки в 1980-х.

Але ми завжди поверталися до стереофонічних навушників і персонального досвіду прослуховування. Я вважаю, представлені цієї осені продукти чітко свідчать про нашу прихильність персонального прослуховування.

TWICE: Що означає повернення до ваших витоків?

Косс : Нам би не хотілося говорити, що ми повернулися до витоків недавно. Диверсифікація, якій ми приділяли значну увагу, була зупинена в 80-х. Ми припинили багато з початих видів діяльності і стали відточувати свої вміння в області стереонаушников.

TWICE: Проте нещодавно ви представили ваш перший портативний гучномовець Bluetooth. Яка була реакція на нього роздрібних торговців і споживачів?

Майкл Дж. Косс, молодший: З моменту випуску пристрою ми отримуємо лише хороші відгуки. Шанувальники Koss, які використовують наші навушники довгий час, в захваті, що можуть ділитися звуком рівня Koss. Ми дійсно захоплені відгуками споживачів про простоту використання, рівень портативності і задоволеність якістю звуку.

TWICE: Ваш нинішній акцент на Bluetooth означає, що ви відійшли від екосистеми Striva WiFi?

Косс: Ми призупинили Striva тимчасово і збираємося повернутися до цього проекту, коли наші фінансові ресурси стануть більш обширними. Останні роки виявилися досить складними через кризу в Європі. Ми дуже обережно витрачаємо наші накопичення. Однак в довгостроковий перспективі ми вважаємо, що область Wi-Fi буде дуже важливою для нас.

Компанія почала розробку пристроїв Bluetooth ще в 2007 році. Тоді це був дійсно ринок plug-and-pray ( підключи-і-молися ) і він не міг не розчаровувати. У той час не існувало достатнього парку встановленого обладнання, тому ми були змушені поставляти наш власний передавач з двох модулів: один був електронним захисним ключем, який вставлявся в комп'ютер, а інший mdash; в гніздо навушників будь-якого портативного пристрою. Зараз я з величезним задоволенням думаю про те, як багато всього змінилося за останні сім років.

Наш досвід з Bluetooth по-справжньому навчив нас тому, що необхідно робити налаштування і споживчий досвід використання у вищій мірі простим. Ми дуже задоволені двома новими моделями, які легко налаштовувати і просто використовувати. Новинки відрізняються ергономічною конструкцією, тому з їх допомогою легко і інтуїтивно відповідати на телефонні дзвінки; вони інтуїтивно підвищують гучність на навушниках і справді дуже прості.

TWICE: Косс недавно переживала деякий регрес, згідно вашим фінансовим звітам, але тепер ви, здається, готові для великих змін. Чи можете ви детально описати ваші плани? Ви зараз перебуваєте в стані радикальних змін?

Косс: Я думаю, що ми напевно побачимо деякі поліпшення в Європі. Це в значній мірі залежить від того, що відбувається в Німеччині. Оскільки у нас є незалежні дистриб'ютори на території Європи, звичайно, нам теж доведеться пройти через окремі негативні і позитивні сторони загальної економіки і загальних ринкових умов разом з ними.

Наш найбільший дистрибутор пройшов внутрішню реструктуризацію і підготував свій товарний склад для замовлення. Ми очікуємо від нього значних поліпшень.

Ще одна проблема, з якою ми зіткнулися, обумовлена війною між Україною і Росією, в цих регіонах знаходяться другий і третій за величиною дистриб'ютори. Починаючи з лютого, вони в значній мірі призупинили замовлення. Але після вирішення цього конфлікту, і після того як економіка в Європі стабілізується, я вважаю, ми відновимо свої обороти.

Існує ще одна проблема mdash; наявність дуже великої кількості конкурентів. Це знижує простір для маневру.

TWICE: Це було не перше випробування для вас. Ринок постійно змінюється, і Koss змінюється разом з ним. Як відбувається такий процес?

Косс: Оскільки ми фокусуємося на тому, щоб наблизити людей до музики, яку вони люблять, і повністю присвячуємо себе якості персонального прослуховування, пізнаванність нашої торгової марки дуже велика. Якщо споживачі придбали навушники Koss і задоволені ними, то споживачів можна утримати протягом довгого часу.

Найкращий приклад такого підходу продукт Koss PortaPro. Він був розроблений в 1984 році, до сих пір поставляється на ринок і є одним з наших найбільш продаваних продуктів. Прихильність споживачів даними навушників просто неймовірна. Думаю, що ми здобули пару переможців у подібних нових продуктах. Це традиційні продукти для традиційної торгової марки, для бренду, який залишається популярним з моменту створення самого ринку в 1958 році.

TWICE: Ваші взаємини з роздрібними партнерами і дистрибуторами змінилися за роки, коли змінювалася технологія? Наскільки ви послідовні в методах формування та збереження взаємин?

Косс: Ми залишаємося настільки близькими, наскільки це можливо для нас, але дозвольте поглянути на те, що відбувається навколо. Повернемося в кінець 70-х і почнемо рахувати число роздрібних торгових мереж на ринку, і порахуємо кількість гравців, які покинули його. Наприклад, Pacific Stereo налічувала понад 100 торгових точок, їх більше немає. Team Electronics, яка володіла більш, ніж 100 торговими точками, пішла з ринку. Цей список можна продовжувати і продовжувати.

Починаючи з 1980 року і до середини 90-х ми втратили більше 3000 торгових точок. Причому даний процес не зупинився. Ситуація повністю змінилася. Але ми намагаємося зберегти якомога ближчі відносини з нашими партнерами в роздрібних мережах. Хоча багато хто з них вже не такі популярні, як раніше.

TWICE: Що ви можете сказати щодо інтернет-торгівлі?

Косс: Це інша область. Але позитивний момент таких магазинів в тому, що вони дають споживачам можливість купувати продукти, які традиційний торговець може не мати на прилавку. У нас дуже широкий модельний ряд, і не всі продукти присутні в кожному магазині. Таким чином, онлайн-торгівля дозволяє віддаленому споживачеві знайти продукт, який він не може купити в своєму локальному магазині. Безсумнівно, це важлива перевага.

TWICE: Якщо відійти від тематики корпорації Косс, які на сьогоднішній день найбільші завдання для всіх виробників навушників?

Косс: Я думаю, те, що відбулося за останні п'ять-шість років, є загальним помилковим припущенням, що хто завгодно може виготовити навушники, продати їх і досягти успіху. Нібито для успішного збуту достатньо записати рекламу цього продукту з якою-небудь зіркою. Це призвело до хаосу на ринку, а підсумок для багатьох виявився вельми печальним.

Якщо ви подивитеся на сучасний ринок, то побачите безліч знаменитих людей, які рекламують навушники, що вже вийшли з розряду бажаних у таких же знаменитих людей. У більшості випадків такі навушники ніколи не користувалися великим успіхом.

Зараз цей ринок проходить етап консолідації, йде витіснення дрібних компаній. Ми раді, що не приймали участь у такій грі. Ми всього один раз залучали знаменитих людей для реклами своїх продуктів. Йдеться про олімпійську чемпіонку Дану Торрес (Dana Torres), яка рекламувала навушники, спроектовані спеціально для жінок. Ми знайшли нішу, де можна створити спеціальні пристрої для жінок, і знайшли неординарну людину, яка з 15 років використовувала навушники під час тренувань. Але ми не шукали знаменитостей в реаліті-шоу на телебаченні.



 

 
 
/td> Офіційний ексклюзивний постачальник - компанія МІКРОТЕХ