Всі оригінальні продукти торговельної марки Koss забезпечуються:

 

  • Гарантійним терміном – 24 місяці
  • Сервісним обслуговуванням – 5 років (оплачується тільки вартість послуг сервісного обслуговування, запчастини БЕЗКОШТОВНО)

 

Всі оригінальні продукти торговельної марки Koss забезпечені Гарантійним талоном встановленого зразка.

Перевіряйте наявність гарантійного талона встановленого зразка при покупці.

Товар без гарантійного талона є підробкою, і не має ніякого відношення до торгової марки KOSS.

 

СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР НЕ ПРИЙМАЄ В РЕМОНТ ТОВАРИ БЕЗ ГАРАНТІЙНОГО ТАЛОНА ВСТАНОВЛЕНОГО ЗРАЗКА:

 

 

Сервісний центр “ITS”

Київ,  вул. М. Шпака, 5
тел. (044) 456-82-91, 456-63-89
e-mail: info@its.com.ua
Режим роботи: пн-пт: з 10-00 до 18-00, сб, нд – вихідні

Адреси пунктів прийому сервісного центру

 

Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці мають право обміняти або повернути куплений товар протягом 14 днів після покупки. Будь ласка, зверніть увагу, що обміну або поверненню підлягають товари “неналежної якості”, тобто товари, які вийшли з ладу протягом гарантійного терміну внаслідок дефектів допущених при виробництві продукції. Товар належної якості (справний, працює) підлягає обміну або поверненню тільки в тому випадку, якщо він не був у вживанні та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, а так само повинні бути збережені: повний комплект товару, цілісність і всі компоненти упаковки, заводське маркування, ярлики. Якщо виріб поламався в процесі експлуатації, то обмін або повернення товару здійснюється за наявності висновку авторизованого сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені. Для повернення грошей покупець повинен мати при собі паспорт.